Ako vzniklo logo?

- Komerční sdělení -brilantní

Symbol kvality, neprekonateľnosti, aristokratickosti a bohatstva je logom Cartier, známeho výrobcu šperkov, parfumov a ďalších luxusných predmetov.

Rovnako ako všetky výrobky tejto značky je aj jeho vizuálna stránka estetická a výstižná. Monogram dvoch prepletených „C“ predstavuje osobnú pečať módnej značky.

Preto sa vyrába v tvare zaobleného monogramu, vhodného na označovanie výrobkov ako na papierových etiketách, tak na látkových visačkách.

Písmená symbolizujú priezvisko zakladateľa spoločnosti a jeho nástupcu – vnuka, ktorý ochrannú známku zaregistroval.

Znak vyjadruje úzke prepojenie medzi generáciami. Svetoznáme logo Cartier bolo verejnosti po prvýkrát predstavené v roku 1900 na Svetovej výstave v Paríži.

Autorom nádherného monogramu je Pierre Cartier, vnuk zakladateľa spoločnosti. V roku 1910 si zaregistroval ochrannú známku a nechal si patentovať logo v podobe dvoch prepletených písmen C s originálnymi serifmi.

Monogram je umiestnený vo vertikálne pretiahnutom ovále. Za 120 rokov existencie sa znak nezmenil.

Chcete sa dozvedieť viac o ďalších zaujímavostiach, móde či šperkoch alebo drahých kameňoch? Mrknite na náš blog. Môžete si tu napríklad prečítať zaujímavosti o módnej spoločnosti Reserved alebo napríklad o Lindexe.

- Reklama -zpravy
- Komerční sdělení -pr článek

Redakce doporučuje

Články autora